Täysin uusi remmiahdettu 6.2litrainen LT4 moottori on uusin high-tech pikkulohko saatavilla !
Täydellinen tasapaino suorituskyvyn ja taloudellisuuden kanssa, LT4 käyttää 
tekniikkaa joka otettiin ensi kertaa käyttöön vuoden 2014 Corvette Stingrayn LT1 moottorissa joista
merkittävimmät ovat Suoraruiskutus ja Muuttuva-Ajoitteinen Nokka-Akseli.
LT4 perustuu samaan suunnittelutyyliin kuin LT1 mutta siihen on tehty useita uniikkeja ratkaisuja
tukemaan moottorin korkeampaa tehoa ja suorituskykyä. Sylinterikansina toimivat Rotocast A356T6 jotka ovat
vahvemmat sekä kestävät lämpöä paremmin kuin tavalliset valukannet. Imuventtiilit ovat titaaniset ja männät ovat takoalumiinia.

Kehittäessämme ahdintekniikkaa edellisen sukupolven Corveten ZR1 LS9 moottorista päädyimme täysin uuteen ratkaisuun.
LT4 sisältää uuden entistä tehokkaamman ja pienemmän 1.7L Eaton R1740 TSV Remmiahtimen joka pyörii jopa 20 000RPM tuottaessaan
0.6Barin ahtopaineen. Lopputulos on hämmästyttävän tehokas moottori joka tuottaa 650 Hevosvoimaa ja 880NM vääntöä !

LT4 on mahdollista saada joko kuiva tai märkäsumpulla. 

- LS Gen V 6 pulttinen alumiinilohko
- Sisäisesti tasapainotettu
- 4.065" Poraus 3.622" Isku
- Teräs kampiakseli
- Forged Powdered Metal kiertokanget
- Alumiini männät
- Puristussuhde 10.0:1
- Billet Hydrauli Rulla nokka-akseli (.492"/.551", 189 / 223 Duration @ 0.50" )
- Alumiinikannet 65.5cc palotiloilla
- 2.130" Imuventtiili / 1.590" Pakoventtiili
- 1.8:1 Keinuvivut
- Kuiva tai Märkäsumppu järjestelmä
- Suoraruiskutus
- Muuttuva-ajoitteinen nokka-akseli
- Remmiahdettu


650HV @ 6400RPM
880NM @ 4000RPM


Lisätiedot ja hinnoittelu soittamalla sekä lähettämällä sähköpostia !

 

HUOM! Vääntökäyrä on lb-ft ei Nm !