Kivinummi Racing

Simuna Racing Engines & Transmissions

Sivulla useita moottoreita jotka löydät scrollaamalla alaspäin

 



Dynotettuja Chevrolet SB moottoreita !

SBC 327 359hv/519Nm Porattu .040", Mikkikannet Ferrea venoilla, Fel Pro ARP Comp Cams.
Hinta 6900,-

SBC 350 431hv/622Nm Rullalohko Porattu .030" Wiseco takomännät, Eagle kk, Edelbrock RPM alukannet, ferrea venttiilit, HR tuplajouset, titaanit, Crane kulta keinut, tukisillat, Howards HR nokka-akseli, pyörivät tasapainotettu, Fel Pro, Comp Cams , ARP ym.
Tarjoushinta 8500,-

SBC 350 260hv (tehot tallella) GM Crate käytetty hyväkuntoinen moottori. Täydellisenä Edelbrock EPS imusarja, Edelbrock 600CFM kaasari, Hei jakaja, peltisarjat(Camaro-67)
Tarjoushinta 4500,-

Tilauksesta täysin uusi BluePrint 383 moottori +436Hv/600Nm !
Tehopenkkiajettuna Simunasta.
Tarjoushinta 9711,-

350 Crate Moottori

- Holley Sniper EFI Ruisku
- MSD HEI Jakaja & Tulpanjohdot
- 4-pulttinen lohko 2-osaisella takastefalla
- Valu kampiakseli
- 4.000" Poraus 3.480" Isku
- Sisäisesti tasapainotettu
- Tako kiertokanget
- Valualumiini männät
- Puristussuhde 8.5:1
- Hydraulinen nokka-akseli (.450"/.460", 222 / 222 Duration @ 0.50" )
- Valurautakannet 76cc palotiloilla
- 1.940" Imuventtiili / 1.500" Pakoventtiili
- 1.5:1 Keinuvivut
- 3/8" Studit
- 4-quart öljypohja
- Edelbrock EPS Imusarja
- Sopii -85 vuosimalliin asti

 Moottori sisäänajettuna sekä ruisku perussäädettynä tehopenkissä

322HV @ 5200RPM
490NM @ 4000RPM

 


 

 

350cid Crate Moottori

- 4-pulttinen lohko 2-osaisella takastefalla
- Valurauta kampiakseli
- 4.000" Poraus 3.480" Isku
- Sisäisesti tasapainotettu
- LT1/LT4 Kiertokanget
- Valualumiini männät
- Puristussuhde 8.5:1
- Hydraulinen nokka-akseli (.383"/.401", 194 / 202 Duration @ 0.50" )
- Valurautakannet 76cc palotiloilla
- 1.940" Imuventtiili / 1.500" Pakoventtiili
- 1.5:1 Keinuvivut
- 3/8" Studit
- 4-quart öljypohja
- Edelbrock EPS Imusarja
- Sopii -85 vm asti

Dynossa sisäänajettu


276HV @ 4300RPM
480NM @ 3300RPM


350cid Deluxe Crate Moottori

- 4-pulttinen lohko 1-osaisella takastefalla
- Takoteräs kampiakseli
- 4.000" Poraus 3.480" Isku
- Ulkoisesti tasapainotettu
- Powdered metal Kiertokanget
- Hypereutectic männät
- Puristussuhde 9.6:1
- Hydraulinen rulla nokka-akseli (.474"/.510", 208 / 221 Duration @ 0.50" )
- Fast Burn alumiinikannet 62cc palotiloilla
- 2.000" Imuventtiili / 1.550" Pakoventtiili
- 1.5:1 Keinuvivut
- 4-quart öljypohja
- Holley 670CFM kaasari
- Alumiininen imusarja
- GM HEI jakaja
- Dampperi & Vetolevy

 

385HV @ 5600RPM
549NM @ 3600RPM